منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 چغادک

دانلود گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 چغادک

دانلود پاورپوینت  مدیریت خلاق

دانلود پاورپوینت مدیریت خلاق

آموزش كامل نصب يك روتر

آموزش كامل نصب يك روتر

پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

گروه محصول -> مدیریت کلیه رشته ها

جزوه تصمیم گیری در مسائل مالی



قیمت: ۸۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 134     کد محصول :2954      حجم فایل:748,1 KB      نوع فایل :rar



 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :

تعریف مدیریت هزینه:
مجموعه اقداماتی که مدیریت برای تأمین رضایت مشتریان همراه با کنترل وکاهش مستمر هزینه ها با رعایت کیفیت مورد انتظارانجام می دهد (رهنما 1387)  مجموعه ای از تکنیک ها وشیوه ها برای کنترل وتوسعه فعالیتها، فرایندها وتولیدات وخدمات آن (برینکه 1998)
اطلاعات مدیرت هزینه عبارت است از اطلاعاتی که مدیر به آن نیاز دارد تا بتواند  بر یک شرکت یا یک سازمان غیرانتفاعی، مدیریتی اثربخش اعمال کند و شامل اطلاعات مالی در مورد درآمد ها، هزینه و اطلاعات اثرگذار غیرمالی درباره بهروه وری ، کیفیت و سایر عوامل سرنوشت ساز موفقیت برای شرکت می شود.(حسابداری مدیریت با تاکید استراتژیک ترجمه دکتر علی پارسیان)

اهداف مدیریت هزینه:                                                                                                                                                                                               

1-    اندازه گیری  بهای تمام شده منابعی که در راه انجام فعالیت های اصلی واحد اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد.

2-    تشخیص وحذف اقلامی از هزینه که ارزش افزوده ایجاد نمی کند .

3-    تعیین کارایی واثربخشی فعالیت های اصلی انجام شده در واحدهای اقتصادی.

4-    تشخیص وارزیابی فعالیت های جدیدی که می تواند عملکرد آینده سازمان را بهبود بخشد.

حسابداری مدیریت:

وظیفه حسابدارمدیریت، تهیه اطلاعات مدیریت هزینه برای مدیر ارشد مالی وسایر مدیران برای استفاده در واحد تجاری وافزودن بر دامنه رقابتی وموفقیت آن است.اطلاعات مدیریت هزینه برای هریک از چهار وظیفه اصلی مدیریت تهیه می شود:                                       

Ø     مدیریت استراتژیک   

Ø     برنامه ریزی وتصمیم گیری

Ø     کنترل عملیات

Ø     تهیه صورتهای مالی

مدیریت هزینه استراتژیک عبارت است از؛ تهیه اطلاعات هزینه برای تسهیل اصلی ترین وظیفه مدیریت که مدیریت استراتژیک محسوب می شود.(ادواردج.بلوچر-کونگ اچ چن-توماس دبلیو.لین ،ترجمه دکتر حسن مدرکیان)

شاخص های استراتژیک برای تعیین میزان موفقیت :

در سیستم مدیریت استراتژیک هزینه از اطلاعات استراتژیک استفاده می کنند که شامل اطلاعات مالی و غیر مالی می شود. در گذشته شرکت ها تمایل داشتند که بیشتر بر سنجش عملکرد مالی تاکید بنمایند، مانند رشد فروش و سود خالص، جریان نقدی و قیمت سهام. برعکس در محیط کنونی کسب و کار، شرکت ها برای تعیین میزان موفقیت بیشتر از شاخص های استراتزیک استفاده می کنند و بسیاری از این شاخص ها ی سنجش عملکرد از نوع غیرمالی هستند ، مانند سهم بازار، کیفیت محصول .
 
 
 
فهرست     ........................................................      صفحه
فصل اول: مدیریت هزینه     .................................................................................                     9
 تعریف       ..........................................................................................................................                        10
اهداف حسابداری مدیریت      .....................................................................................................                        10
شاخص های استراتژیک برای تعیین میزان موفقیت     ............................................................................                        11
استفاده از پیشرفتهای معاصر حسابداری هزینه در مدیریت هزینه استراتژیک      ................................................                      11
نقش مدیریت هزینه در کاهش هزینه ها      .........................................................................................                      12
 ابزارها و تکنیک های مدیریت هزینه      ............................................................................................                     12
مراحل، مزایا و معایب دو ابزار مهم مدیریت هزینه؛ هزینه یابی بر مبنای هدف و هزینه یابی بر مبنای فعالیت      .............                      14
هفت اصل مدیریت هزینه موثر      ...................................................................................................                    17
مهمترین سرفصل های مورد توجه سازمان ها در ارتباط با کاهش هزینه      ......................................................                     19
فصل دوم: سرمایه در گردش     ...............................................................................                  21
     تعریف     ............................................................................................................................                     22
اقلام تشکیل دهنده دارایهای جاری     ...............................................................................................                     22
دلایل اهمیت موضوع مدیریت سرمایه در گردش     .................................................................................                      22
چرخش وجه نقد     ...................................................................................................................                        22
فروش و سرمایه در گردش     ........................................................................................................                        23
تصمیمات سرمایه در گردش     .......................................................................................................                         23
اصل تطابق    .................................................................................................................... .....                         24
منحنی بازده     ................................................................................................................. .....                          24
استراتژی سرمایه درگردش و ریسک و بازده     ....................................................................................                          25
تقسیم بندی مدیران سرمایه در گردش     ..........................................................................................                           25   
نقدینگی     ..........................................................................................................................                            26
 استراتژیهای گوناگون و سیاست های مطلوب     ..................................................................................                            26  
استراتژی دارایی های جاری     ............................................................................................. .....                             27
استراتژی بدهی های جاری     ....................................................................................................                              28
تجزیه و تحلیل نسبت های سرمایه در گردش     ..................................................................................                              28
خالص سرمایه در گردش     .......................................................................................................                              31
سیاستهای سرمایه در گردش و ثروت سهامداران     ..............................................................................                              31
مديريت سرمايه در گردش در مرحله عمل     ....................................................................................                              31
مقايسه سياست هاي سرمايه در گردش شرکتها     ............................................ ...................................                               31
فصل سوم: ساختار سرمایه     ..............................................................................                           32
     مقدمه      ......................................................................................................................                                 33
تعریف ساختار سرمایه     .........................................................................................................                                33
هزینه سرمایه     ..................................................................................................................                                34
تامین مالی      ....................................................................................................................                                35  
مزایا ی ومعایب تامین مالی از طریق بدهی     ......................................................................... .......                                 35
مزایا ی ومعایب تامین مالی از طریق انتشار سهام     ..........................................................................                                  36
نظریه های ساختار سرمایه     ........................................................................................... .......                                   37                               
عوامل مؤثر بر انتخاب ساختار سرمایه      ......................................................................................                                    39
حفظ ساختار سرمایه     .........................................................................................................                                    40
نتیجه گیری     ..................................................................................................................                                    41
فصل چهارم:  سیاست تقسیم سود و سود سهام     ........................................................                              42
مقدمه     ........................................................................................................................                                    43
تعریف      .......................................................................................................................                                    43 
بررسی تقسیم سود از دو جنبه بسیار مهم     ...................................................................................                                    43
دلايل توزيع سود بين سهامداران     ...........................................................................................                                     44
دلايل اهميت تقسيم سود     ....................................................................................................                                      45
جايگاه سياست تقسيم سود در مديريت مالی     ...............................................................................                                      45
عوامل موثر بر سياست تقسيم سود     ..........................................................................................                                      45
روشهای تقسيم سود     .........................................................................................................                                      45
خط مشی تقسیم سود     .......................................................................................................                                      49
تئوری های تقسيم سود     .....................................................................................................                                       51
تئوری هزینه نمایندگی و سیاست تقسیم سود     .............................................................................                                       52
نتیجه گیری     ................................................................................................................                                       53
فصل پنجم: کیفیت سود     ..............................................................................                                54
     مقدمه     ...................................................................................................................                                      55
هدفهاى مشخص گزارش سود      ............................................................................................                                      55
مفهوم كيفيت سود      ........................................................................................................                                       55
دو ويژگي براي تعيين كيفيت سود     .......................................................................................                                      56
اگر شرکتی ویژگی های زیر را دارا باشد کیفیت سود آن بالا خواهد بود      ...........................................................                                      56
معيار ها و ساختارهاي كيفيت سود     ......................................................................................                                       57
عناصر کیفیت سود     .........................................................................................................                                     59
چهار روش برای ارزیابی کیفیت سود    .....................................................................................                                    59
كيفيت گزارشگري     .........................................................................................................                                    60
مديريت سود     ..............................................................................................................                                    60
تحلیل بنیادی کیفیت سود     ....................................................................................                                                     61
 
نتيجه گيري     ....................................................................................................                                                  64
 
فصل ششم: پورتفوی     ..........................................................................                                              65
مقدمه     .............................................................................................................                                                        66
تعریف پورتفوی     ...................................................................................................                                                       66
مدیریت پورتفوی     .................................................................................................                                                       67
ارزش پورتفوی      ..................................................................................................                                                       67
سبد بهینه پورتفوی     ...............................................................................................                                                      67
پنج فاکتور مهم در انتخاب پورتفوی     .............................................................................                                                     67
انواع ریسک     .....................................................................................................                                                      68
ریسک پورتفوی     ..................................................................................................                                                     69
نظریه قیمت گذاری اربیتراژ     ....................................................................................                                                    71
مدل مارکویتز (مفروضات و معایب)       ...........................................................................                                                    71
ارزیابی عملکرد پورتفوی ( معیارها)      ...........................................................................                                                   73
حسابرسی پورتفوی     ...............................................................................................                                                  74
فصل هفتم: خرید یا اجاره     ...................................................................                                          76
     مقدمه     .........................................................................................................                                                   77
مراحل تصمیم گیری مصرف کننده     ..............................................................................                                                   77
تعریف اجاره     .....................................................................................................                                                  78 
انواع اجاره     ................................................................................................ .....                                                   78
منابع وجوه نقد برای تامین مالی اجاره     ........................................................................                                                   79
محاسبه مبلغ خالص سرمايه‌گذارى و جريان‌هاى نقدی     .......................................................                                                   80
قواعد تصمیم گیری     .............................................................................................                                                     80
معیار تصمیم گیری     .............................................................................................                                                       80
مزایای استفاده از اجاره     ......................................................................................                                                       81
هزینه های اجاره     ..............................................................................................                                                       83
اجاره دارایی در مقایسه با خرید آن     .......................................................................                                                           83
قرارداد فروش مشروط     ......................................................................................                                                           84
رهن اموال شخصی (اجاره به شرط تملیک)     ................................................................                                                           85
عوامل موثر در تصمیمات اجاره- خرید     ....................................................................                                                           85
فصل هشتم: ادغام و تصاحب     ................................. ...........................                                                  88
    مقدمه     .....................................................................................................                                                             89
تفاوت ادغام و تصاحب     .....................................................................................                                                              89
دو هدف اصلی و اولیه برای هر فعالیت تجاری     ...........................................................                                                             89
روش های دستیابی به اهداف اصلی هر فعالیت     ..........................................................                                                              90
انواع رفتار تصاحب کنندگان     .............................................................................                                                               90
انواع خریداران تصاحب کننده     ...........................................................................                                                               90
اشکال مختلف  ترکيب شرکتها (تلفیق،ادغام،شرکت های هلدینگ)     ....................................                                                                90
اهداف و انگیزه های ادغام و تصاحب     ...................................................................                                                                 95
معایب ادغام و تصاحب     ...................................................................................                                                                96
دلایل شکست ادغام و تصاحب شرکتها      ..................................................................                                                                96
فصل نهم: ورشکستگی     ................................................................                                                      99           
مقدمه     ....................................................................................................                                                                100
تعاریف ورشکستگی     ............................................................


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
برنامه‌ريزي ارزش و كاربردهاي آن ( مهندسي ارزش)

برنامه‌ريزي ارزش و كاربردهاي آن ( مهندسي ارزش)

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:23352
برنامه‌ريزي ارزش و كاربردهاي آن (  مهندسي ارزش) این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. امروزه از روش شناسی / مدیریت / مهندسی ارزش به طور موثر در موارد بسیاری مانند : برنامه ریزی استراتژیک ، خدمات ، صنایع ، کشاورزی ، طرحهای عمرانی ، راه و ترابری ، مهندسی محیط زیست ، مراقبت های بهداشتی و خدمات درمانی ، ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری ، درمانی ، عمومی ، مدیریت منابع ، مهندسی مجدد ، تصمیم سازی و تصمیم گیری های...
جزوه تصمیم گیری در مسائل مالی

جزوه تصمیم گیری در مسائل مالی

قیمت: 89,000 ريال کد فایل:21397
  فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  : تعریف مدیریت هزینه: مجموعه اقداماتی که مدیریت برای تأمین رضایت مشتریان همراه با کنترل وکاهش مستمر هزینه ها با رعایت کیفیت مورد انتظارانجام می دهد (رهنما 1387)  مجموعه ای از تکنیک ها وشیوه ها برای کنترل وتوسعه فعالیتها، فرایندها وتولیدات وخدمات آن (برینکه 1998)اطلاعات مدیرت هزینه عبارت است از اطلاعاتی که مدیر به آن نیاز دارد تا بتواند  بر یک شرکت یا یک سازمان...
دانلود مقاله نقش تصمیم گیری در مدیریت

دانلود مقاله نقش تصمیم گیری در مدیریت

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:21327
فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  : بحث از تصمیم گیری بعلّت اهمیّتی خاص که در مدیریت دارد بسیار مورد توجّه قرار گرفته است، کتبی که به بحث از علم مدیریت پرداخته‌اند ضمناً بحث فرایند تصمیم گیری را نیز مطرح کرده‌اند. از آنجائی که فرایند تصمیم گیری مستقلاً در کتابی مورد بحث و بررسی قرار نگرفته در این پژوهش سعی بر آن شده که مباحث اصلی فراگرد تصمیم گیری به صورت مستقل و منسجم مطرح گردد. در ذیل به برخی از کتبی...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

حجم:9044KB | بازدید :2610

علم داده کاوی عبارتست از استخراج اطلاعات ,دانش وکشف الگوهای پنهان از پایگاه داده های بسیار...

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

حجم:5698KB | بازدید :2773

در این بخش بر روی مدلهای لاجیت وپروبیت تاکید می شود .از آنجایی که این مدلها بسیار بهم مرتبط اند آنها را به عنوان مدلهی رگرسیون ترتیبی بیان می...

دانلود پاورپوینت مدیریت

دانلود پاورپوینت مدیریت

دانلود پاورپوینت مدیریت

حجم:3094KB | بازدید :433

برنامه ریزی استراتژیک  یک روش منطقی ودر عین حال ساده برای ایجاد یک ساختار تصمیمگیری مناسب درجهت  دستیابی اهداف  سازمانی است امروزه سازمانها ناگزیرند  که به اندیشه های خود درباره تغییر ,تحول ,نوآفرینی ودگرگونی شکل دهند...

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

حجم:3053KB | بازدید :424

قسمتی از متن  تاریخچه این گستره از علم را می توان تقریبا به دو دوره تقسیم نمود: 1- دوره رشد و نوسازی اقتصادی: این مقطع دهه های1940، 1950 و 1960 را شامل می شود. در این دوره، توسعه را عمدتا بر اساس رشد متوسط تولید سرانه تعریف می کردند. در این زمینه امور زیر مورد بررسی قرار...

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

حجم:1308KB | بازدید :2874

قسمتی از متن جستجو براي اطلاعات با ارزش در ميان حجم زيادي از داده ,استخراج اتوماتيک مدل از داده,فرآيند استخراج اطلاعات نهفته در حجم زيادي از داده داده کاوي يکي از مراحل KDD است KDD از تکنيک‌هايي نظير پيش پردازش ،  تميز سازي،  تبديل، داده کاوي و ... براي استخراج...

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

حجم:1065KB | بازدید :3068

...

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

حجم:1005KB | بازدید :256

مفاهیم الگوریتم,  زمینه بیولوژیکی  ,زمینه تاریخی ,نمودار گردشی فرآیند,  مکانیسم GA  ,وهمچنین حل...

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

حجم:32KB | بازدید :2804

قسمتی ازمتن   lData Mining عبارت است از اقتباس يا استخراج دانش از مجموعه ای از داده ها ، به بيان ديگر ، Data Mining فرايندی است که با استفاده از تکنيکهای هوشمند، دانش را از مجموعه ای از داده ها استخراج می کند. l lData Mining از ساخت مدل های تحليلی ، دسته بندی و پيش بينی اطلاعات و...