منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 چغادک

دانلود گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 چغادک

دانلود پاورپوینت  مدیریت خلاق

دانلود پاورپوینت مدیریت خلاق

آموزش كامل نصب يك روتر

آموزش كامل نصب يك روتر

پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

گروه محصول -> مدیریت کلیه رشته ها

دانلود مقاله مديريت بازاريابي صنعتي



قیمت: ۴۰۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 26     کد محصول :2242      حجم فایل:21,11 KB      نوع فایل :rar



 

فایل ورد قابل ویرایش

عملكرد فرايند خريد

سازگاري خريدار: سازگاري خريدار عبارتند از برآورده كردن نياز هاي ذاتي خريدار در سطح روابط متقابل واحد استراتژيك تجاري با مد ير خريد.بنابراين مي توان سازگاري ذاتي خريدار را به عنوان اعمال مفهوم بازاريابي در سطح مد ير خريد و واحد هاي استراتژيك تجاري يا به عنوان عامل تعيين كننده سازگاري بازار در نظر گرفت.سازگاري خريدار در رابطه با افزايش كيفيت خدمات سازگاري بازار و تلاش و انگيزه بيشتر مي باشد.علاوه بر اين كاتربرگ و بلو دريافتند كه تلاش و بخش هاي مد يريتي انگيزه نيز سهم بسزايي در سازگاري و عملكرد خريدار دارند0ساجان و ويتز در يافتند كه "فعاليت شد يد"و "فعاليت هوشمندانه"نيز سازگاري و عملكرد خريدار را تحت شعاع قرار مي دهد.

دانلود مقاله مديريت  بازاريابي صنعتي

 

مقدمه

كريس- تحليل گر پژوهش بازاريابي كه به تازگي در سازمان استخدام شده بود- براي دفتر كار خود نياز به كامپيوتر و چاپگر داشت0به همين دليل سفارش خريد يك سيستم را به بخش خريد سازمان ارائه داد0بعد از گذشت 2هفته كامپيوتر خريداري شد اما خريداري چاپگر را به زماني موكول كردند كه تقاضاي خريد چاپگر به حدي برسد كه بتوانند تخفيف عمده اي را دريافت نمايند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به كريس تحويل داده شد0بخش خريد تخفيف قابل ملاحظه اي را بابت سفارش چاپگر دريافت كرد0اما بخش خريد ضرر بهره وري كريس را در خلال اين 6هفته در نظر نگرفت0

مشكلي كه كريس با آن دست به گريبان بود در اكثر سازمان ها وجود دارد0معمولا در زمان ارزيابي اهميت فاكتور هاي هزينه در برابر كل چرخه زماني فرايند ، فرهنگ خريد داده هاي مصرف كنندگان را در نظر نمي گيرند0از ديد گاه بخش خريد چرخه زماني فرايند به قدري نا محسوس است كه اندازه گيري آن غير ممكن است0در كاهش چرخه خريد هيچ گونه ارزش و سود واقعي وجود ندارد0با اين وجود همان طور كه در اين مثال ساده نشان داده شد،در خريد كالاها و خدمات چيزهايي فراتر از هزينه وجود دارد0

در اينجا سؤالاتي مطرح مي گردد كه برخي از اين سؤالات عبارتند از :1) در چه زماني فاكتورهاي هزينه مهم تر از كل چرخه زمان مي باشد0 2)چه موقع ادغام سفارش هاي ويزه خريد در يك روش كاملا عملي امكان پذ يراست؟ براي پاسخ به اين سؤالات در اين مطالعه آموزش سازماني به عنوان كليد موفقيت در چرخه سازماني سريع محيط خريد در نظر گرفته شود0در سازمان هاي آموزشي بدون در نظر گرفتن وظايف افراد، موقعيت ها و توصيف شغلي آنها از نظرات و راه حل هاي همه استفاده مي شود0سازمان از دانش فزاينده كل زنجيره ارزشي خود و منابع داخلي و خارجي آن استفاده مي كند تا در سازگاري با بازار و خريدار باشد0در اين باره آموزش سازماني به عنوان ابزاري در نظر گرفته مي شود كه به واسطه آن سازمان استراتژيك و اصول كلي مشترك خود را به واحدهاي استراتژيك تجاري سازمان انتقال مي دهد0همچنين آموزش سازماني به عنوان فرايندي در نظر گرفته مي شود كه به واسطه آن سازمان به فعاليت خود ادامه مي دهد0يك سازمان آموزشي "در ايجاد ،كسب و انتقال دانش و در توصيف رفتار سازمان به منظور انعكاس دانش و بينش هاي جديد كارآمد است0"

سازمان آموزشي محرك بازار به عنوان گسترش مديريت كيفي كل و برنامه ريزي و اجراي مجد د تجارت در نظر گرفته مي شود0مديريت كيفي كل باعث شكل گيري سازماني كارآمد تر مي شود و برنامه ريزي و اجراي مجد د تجارت نيز به طور شگرفي ساختار سازمان را تغيير مي دهد0آموزش سازماني مفهومي تكميلي است كه باعث سهولت تغييرات در تمام سطوح چرخه زماني سريع محيط بازاريابي جهاني فعلي مي شود0اساسا سازگاري با آموزش بدان معنا است كه افراد سازمان روش هاي قد يمي تفكر درباره جزئيات را كنار گذاشته و ديد گاه گسترده تري درباره نحوه عملكرد سازمان اتخاذ نموده و پس از اتخاذ يك استراتژي در جهت نيل به آن با يكديگر همكاري نمايند0

هدف اين مطالعه عبارتند از توسعه الگويي ذهني در رابطه با هويت آموزش گروهي و پردازش اطلاعات بازار و ايجاد شرايطي كه باعث سازگاري مصرف كننده،كاهش چرخه زمان ودتعهد در فرايند خريد گردد0در اين مطالعه روابط و فعاليت هاي ميان واحدهاي استراتژيك تجاري در فرايند خريد مورد توجه قرار مي گيرد0با گسترش مجموعه اي تلفيقي از طرح هاي موجود در فرايند ساخت اين الگوي ذهني و تعيين روابط ميان ابعاد اين ساختار مي توان بر دانش تاثير گذاشت0

محصولات مرتبط
برنامه‌ريزي ارزش و كاربردهاي آن ( مهندسي ارزش)

برنامه‌ريزي ارزش و كاربردهاي آن ( مهندسي ارزش)

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:23352
برنامه‌ريزي ارزش و كاربردهاي آن (  مهندسي ارزش) این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. امروزه از روش شناسی / مدیریت / مهندسی ارزش به طور موثر در موارد بسیاری مانند : برنامه ریزی استراتژیک ، خدمات ، صنایع ، کشاورزی ، طرحهای عمرانی ، راه و ترابری ، مهندسی محیط زیست ، مراقبت های بهداشتی و خدمات درمانی ، ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری ، درمانی ، عمومی ، مدیریت منابع ، مهندسی مجدد ، تصمیم سازی و تصمیم گیری های...
جزوه تصمیم گیری در مسائل مالی

جزوه تصمیم گیری در مسائل مالی

قیمت: 89,000 ريال کد فایل:21397
  فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  : تعریف مدیریت هزینه: مجموعه اقداماتی که مدیریت برای تأمین رضایت مشتریان همراه با کنترل وکاهش مستمر هزینه ها با رعایت کیفیت مورد انتظارانجام می دهد (رهنما 1387)  مجموعه ای از تکنیک ها وشیوه ها برای کنترل وتوسعه فعالیتها، فرایندها وتولیدات وخدمات آن (برینکه 1998)اطلاعات مدیرت هزینه عبارت است از اطلاعاتی که مدیر به آن نیاز دارد تا بتواند  بر یک شرکت یا یک سازمان...
دانلود مقاله نقش تصمیم گیری در مدیریت

دانلود مقاله نقش تصمیم گیری در مدیریت

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:21327
فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  : بحث از تصمیم گیری بعلّت اهمیّتی خاص که در مدیریت دارد بسیار مورد توجّه قرار گرفته است، کتبی که به بحث از علم مدیریت پرداخته‌اند ضمناً بحث فرایند تصمیم گیری را نیز مطرح کرده‌اند. از آنجائی که فرایند تصمیم گیری مستقلاً در کتابی مورد بحث و بررسی قرار نگرفته در این پژوهش سعی بر آن شده که مباحث اصلی فراگرد تصمیم گیری به صورت مستقل و منسجم مطرح گردد. در ذیل به برخی از کتبی...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

حجم:9044KB | بازدید :2610

علم داده کاوی عبارتست از استخراج اطلاعات ,دانش وکشف الگوهای پنهان از پایگاه داده های بسیار...

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

حجم:5698KB | بازدید :2773

در این بخش بر روی مدلهای لاجیت وپروبیت تاکید می شود .از آنجایی که این مدلها بسیار بهم مرتبط اند آنها را به عنوان مدلهی رگرسیون ترتیبی بیان می...

دانلود پاورپوینت مدیریت

دانلود پاورپوینت مدیریت

دانلود پاورپوینت مدیریت

حجم:3094KB | بازدید :433

برنامه ریزی استراتژیک  یک روش منطقی ودر عین حال ساده برای ایجاد یک ساختار تصمیمگیری مناسب درجهت  دستیابی اهداف  سازمانی است امروزه سازمانها ناگزیرند  که به اندیشه های خود درباره تغییر ,تحول ,نوآفرینی ودگرگونی شکل دهند...

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

حجم:3053KB | بازدید :424

قسمتی از متن  تاریخچه این گستره از علم را می توان تقریبا به دو دوره تقسیم نمود: 1- دوره رشد و نوسازی اقتصادی: این مقطع دهه های1940، 1950 و 1960 را شامل می شود. در این دوره، توسعه را عمدتا بر اساس رشد متوسط تولید سرانه تعریف می کردند. در این زمینه امور زیر مورد بررسی قرار...

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

حجم:1308KB | بازدید :2874

قسمتی از متن جستجو براي اطلاعات با ارزش در ميان حجم زيادي از داده ,استخراج اتوماتيک مدل از داده,فرآيند استخراج اطلاعات نهفته در حجم زيادي از داده داده کاوي يکي از مراحل KDD است KDD از تکنيک‌هايي نظير پيش پردازش ،  تميز سازي،  تبديل، داده کاوي و ... براي استخراج...

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

حجم:1065KB | بازدید :3068

...

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

حجم:1005KB | بازدید :256

مفاهیم الگوریتم,  زمینه بیولوژیکی  ,زمینه تاریخی ,نمودار گردشی فرآیند,  مکانیسم GA  ,وهمچنین حل...

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

حجم:32KB | بازدید :2804

قسمتی ازمتن   lData Mining عبارت است از اقتباس يا استخراج دانش از مجموعه ای از داده ها ، به بيان ديگر ، Data Mining فرايندی است که با استفاده از تکنيکهای هوشمند، دانش را از مجموعه ای از داده ها استخراج می کند. l lData Mining از ساخت مدل های تحليلی ، دسته بندی و پيش بينی اطلاعات و...