منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 چغادک

دانلود گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 چغادک

دانلود پاورپوینت  مدیریت خلاق

دانلود پاورپوینت مدیریت خلاق

آموزش كامل نصب يك روتر

آموزش كامل نصب يك روتر

پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

گروه محصول -> مدیریت کلیه رشته ها

دانلود مقاله مدلهاي جدید كسب و كار



قیمت: ۷۵۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 19     کد محصول :2252      حجم فایل:19,74 KB      نوع فایل :rar



 

 

فایل ورد قابل ویرایش

 

مدلهاي كسب و كار در اقتصاد جديد شامل تصميم گيري در 4 مورد است:

1-  تعريف ارزش يا ارزشهاي ارائه شده براي مشتريان.

2- تعريف فضاي بازار كه مي تواند شامل محصول، خدمات، اطلاعات و يا هر سه باشد.

3-  تعريف سيستم منبع يابي قابل دفاع

4-  تعريف مدل درآمدي مناسب.

آيا شركت قادر است در مورد ارزش يا ارزشهاي ارائه شده با ديگران رقابت كند؟

اولين گام در راه اندازي مدل تجاري تعريف دقيق ارزش ارائه شده در كسب و كار است. به اين منشور سه موضوع بايد كاملاً مشخص شود. (1) بخش هدف (Target Segment ) (2) انتخاب مزايا و سودمندي هاي كليدي براي مشتريان (3) توجيه منطقي اينكه چرا شركت بهتر از ديگر رقبا قادر است مزاياي مورد نظر خود براي مشتريان را وارد بازار كند.

دانلود مقاله مدل كسب و كار

1- انتخاب بخش بازار(Market Segment): دو بعد اساسي در انتخاب بخش عبارتند از جذابيت بازار و توان شركت براي رقابت در بازار.

جذابيت بازار به چندين متغيير بستگي دارد كه عبارتند از: اندازه بازار و نرخ رشد آن، نيازهاي براورده نشده مشتريان و رقباي ضعيف. توانايي شركت براي رقابت در  يك بخش به خصوص را مي توان با در نظر گرفتن اين موضوع سنجيد كه به چه ميزان توانمنديهاي شركت قادر خواهند بود خود را با نياز و مزاياي مورد نظر مشتريان وفق دهند. علاوه بر موارد فوق در مورد جذابيت بازار يك فاكتور مهم كه در انتخاب بخش مورد نظر در بازار آنلاين بايد مد نظر قرار گيرد عبارتست از ميزان تناسب يا تضاد با كانالهاي موجود.

2- انتخاب مزايا و سودمندي هاي كليدي براي مشتريان: دومين گام در راه اندازي ارزش ارائه شده يا خوشه ارزشي ارائه شده تعريف مزاياي كليدي اي است كه بايد به بخش هدف در بازار انتقال يابد. اغلب كتابهاي مربوط به تجارت سنتي توصيه مي كنند كه شركتها بايد بر يك يا دو مزيت حياتي تكيه كنند. براي مثال شركت ولوو بر مزاياي ناشي از امنيت و شركت هواپيمايي جنوب غربي (SouthWest Airline) برراحتي و مزاياي ناشي از قيمت پايين و ... تمركز دارند. شركتهايي كه به رقابت در بيش از يك زمينه مي پردازند دچار دو مشكل اساسي مي شوند. اول اينكه مشتريان پيامهاي ارسالي از طرف شركت را به درستي درك نمي كنند. دوم اينكه براي هر سرويس بايد سيستم به گونه اي خاص آن سرويس عمل كند.

ولي در دنياي آنلاين اوضاع به گونه اي ديگر است. صاحبنظران بر اين عقيده اند كه اينترنت و خواص منحصر به فرد آن باعث شده است در مقايسه با دنياي تجارت سنتي تنوع بسياري فراهم شود. برخي از محققين بر اين عقيده اند كه با توجه به اينكه در اينترنت مقايسه قيمتها به سادگي صورت مي گيرد لذا مشتريان به دنبال سرويس هايي هستند كه با قيمت پايين تر به آنها عرضه مي شود. وليكن يافته ها حاكي از آن است كه زماني كه مشتريان اطلاعاتي در مورد كيفيت محصولات در دست داشته باشند توجه آنها به قيمت كاهش مي يابد. شركتهايي كه بهتر از رقبا قادر باشند خدمات و مزاياي مربوطه را ارائه دهند بر ويژگيهايي غير از قيمت توجه خواهند كرد.

3- انتخاب توانمنديها و قابليتهاي ويژه: برعكس دو مورد قبلي اين مورد بر توانمنديهاي داخلي شركت تمركز دارد كه باعث خواهند شد شركت به همراه شركاي خود خدمات مورد انتظار را به مشتريان عرضه كند. اين موضوع را شايستگي هاي كليدي و يا نقاط قوت كسب و كار مي نامند.

موضوع مهم اين است كه آيا مي توان شايستگي هاي كليدي و ويژه يك شركت را به سرويس هاي كليدي مورد نظر براي مشتريان مرتبط كرد يا خير؟ قابليتهاي مورد نظر شامل سرمايه هاي ملموس (مانند مكان شركت) سرمايه هاي نا ملموس (مانند مارك تجاري) و مهارتهاي خاص سازمان (مانند توانايي هاي خاص مديريتي) مي شود.

سوالي كه در اينجا مطرح مي شود اين است كه چگونه مي توان سرويسها و ارزشهاي ارائه شده به مشتري را مورد ارزيابي قرار داده و ميزان مناسب بودن آن را سنجيد؟ به اين منظور سه دسته از معيارها وجود دارند:

 

 

فایل ورد قابل ویرایش

 


  • پس از پرداخت موفق لینک دانلود هم نمایش داده می شود هم به ایمیل ارسال می گردد
  • ایمیل را بدون www وارد کنید و در صورت نداشتن این قسمت را خالی بگزارید
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خرید میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید گزارش تخلف

محصولات مرتبط
برنامه‌ريزي ارزش و كاربردهاي آن ( مهندسي ارزش)

برنامه‌ريزي ارزش و كاربردهاي آن ( مهندسي ارزش)

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:23352
برنامه‌ريزي ارزش و كاربردهاي آن (  مهندسي ارزش) این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. امروزه از روش شناسی / مدیریت / مهندسی ارزش به طور موثر در موارد بسیاری مانند : برنامه ریزی استراتژیک ، خدمات ، صنایع ، کشاورزی ، طرحهای عمرانی ، راه و ترابری ، مهندسی محیط زیست ، مراقبت های بهداشتی و خدمات درمانی ، ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری ، درمانی ، عمومی ، مدیریت منابع ، مهندسی مجدد ، تصمیم سازی و تصمیم گیری های...
جزوه تصمیم گیری در مسائل مالی

جزوه تصمیم گیری در مسائل مالی

قیمت: 89,000 ريال کد فایل:21397
  فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  : تعریف مدیریت هزینه: مجموعه اقداماتی که مدیریت برای تأمین رضایت مشتریان همراه با کنترل وکاهش مستمر هزینه ها با رعایت کیفیت مورد انتظارانجام می دهد (رهنما 1387)  مجموعه ای از تکنیک ها وشیوه ها برای کنترل وتوسعه فعالیتها، فرایندها وتولیدات وخدمات آن (برینکه 1998)اطلاعات مدیرت هزینه عبارت است از اطلاعاتی که مدیر به آن نیاز دارد تا بتواند  بر یک شرکت یا یک سازمان...
دانلود مقاله نقش تصمیم گیری در مدیریت

دانلود مقاله نقش تصمیم گیری در مدیریت

قیمت: 39,000 ريال کد فایل:21327
فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  : بحث از تصمیم گیری بعلّت اهمیّتی خاص که در مدیریت دارد بسیار مورد توجّه قرار گرفته است، کتبی که به بحث از علم مدیریت پرداخته‌اند ضمناً بحث فرایند تصمیم گیری را نیز مطرح کرده‌اند. از آنجائی که فرایند تصمیم گیری مستقلاً در کتابی مورد بحث و بررسی قرار نگرفته در این پژوهش سعی بر آن شده که مباحث اصلی فراگرد تصمیم گیری به صورت مستقل و منسجم مطرح گردد. در ذیل به برخی از کتبی...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

حجم:9044KB | بازدید :2610

علم داده کاوی عبارتست از استخراج اطلاعات ,دانش وکشف الگوهای پنهان از پایگاه داده های بسیار...

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

حجم:5698KB | بازدید :2773

در این بخش بر روی مدلهای لاجیت وپروبیت تاکید می شود .از آنجایی که این مدلها بسیار بهم مرتبط اند آنها را به عنوان مدلهی رگرسیون ترتیبی بیان می...

دانلود پاورپوینت مدیریت

دانلود پاورپوینت مدیریت

دانلود پاورپوینت مدیریت

حجم:3094KB | بازدید :433

برنامه ریزی استراتژیک  یک روش منطقی ودر عین حال ساده برای ایجاد یک ساختار تصمیمگیری مناسب درجهت  دستیابی اهداف  سازمانی است امروزه سازمانها ناگزیرند  که به اندیشه های خود درباره تغییر ,تحول ,نوآفرینی ودگرگونی شکل دهند...

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

حجم:3053KB | بازدید :424

قسمتی از متن  تاریخچه این گستره از علم را می توان تقریبا به دو دوره تقسیم نمود: 1- دوره رشد و نوسازی اقتصادی: این مقطع دهه های1940، 1950 و 1960 را شامل می شود. در این دوره، توسعه را عمدتا بر اساس رشد متوسط تولید سرانه تعریف می کردند. در این زمینه امور زیر مورد بررسی قرار...

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

حجم:1308KB | بازدید :2874

قسمتی از متن جستجو براي اطلاعات با ارزش در ميان حجم زيادي از داده ,استخراج اتوماتيک مدل از داده,فرآيند استخراج اطلاعات نهفته در حجم زيادي از داده داده کاوي يکي از مراحل KDD است KDD از تکنيک‌هايي نظير پيش پردازش ،  تميز سازي،  تبديل، داده کاوي و ... براي استخراج...

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

حجم:1065KB | بازدید :3068

...

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

حجم:1005KB | بازدید :256

مفاهیم الگوریتم,  زمینه بیولوژیکی  ,زمینه تاریخی ,نمودار گردشی فرآیند,  مکانیسم GA  ,وهمچنین حل...

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

حجم:32KB | بازدید :2804

قسمتی ازمتن   lData Mining عبارت است از اقتباس يا استخراج دانش از مجموعه ای از داده ها ، به بيان ديگر ، Data Mining فرايندی است که با استفاده از تکنيکهای هوشمند، دانش را از مجموعه ای از داده ها استخراج می کند. l lData Mining از ساخت مدل های تحليلی ، دسته بندی و پيش بينی اطلاعات و...