منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 چغادک

دانلود گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 چغادک

دانلود پاورپوینت مدیریت خلاق

دانلود پاورپوینت مدیریت خلاق

آموزش كامل نصب يك روتر

آموزش كامل نصب يك روتر

پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

فروشگاه فایل

گروه محصول -> حسابداری و اقتصاد

مقاله تاثیر بازاریابی رابطه مند در میزان وفاداری مشتریان



قیمت: ۴۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 28     کد محصول :3234      حجم فایل:79,25 KB      نوع فایل :rar



مقدمه :

دردنیای کنونی موج شتابنده تغییرات در ابعاد مختلف ،همچون سیاستهای جهانی، رقابت، فناوری، روندهای اجتماعی، اقتصادی وخصوصا" خواست ها ونیازها وانتظارات مشتریان هم از نظر حجم و هم از جنبه نوع و کیفیت آن بسیار گسترده تر از دهه های گذشته بوده و این تغییرات به نوبه خود موجب تغییر در سبک وشیوه مدیریت، ساختارسازمانی ،ونیز نگرش ها و رفتار کارکنان شده وهمین تغییرات هستند که سازمانها را به بهبود پیش بینی ها، یادگیری وسازگاری با محیط بیرونی فرا می خوانند .در شرایط جدید روش های بازاریابی گذشته کارایی لازم را نداشته و سود آوری کمتری دارند .بیشتر بازارها بلوغ یافته ویا رقابت فشرده و عرضه بسیار فراوان تر از تقاضا مواجه هستند.دراین شرایط،مشتریان جدید به سختی یافت میشوندولذا نیاز مبرمی به حفظ ونگهداری مشتریان فعلی به شدت در بنگاهها احساس میشود.شرکتها دائما در جستجوی راههایی هستند که ارتباطشان را با مشتریان حفظ کنند.در هرسازمانی چه تولیدی، چه خدماتی اگر سازمانها بتوانند با جلب رضایت مشتریان به ایجاد وفاداری در آنها موفق شوند میتواند زمینه رشد و وبقای طولانی مدت خود را تضمین کند که این کار مگر با مطالعه و برنامه ریزی مدیریت امکان پذیر نبوده ومقدمه آن نیز شناخت کامل از خواسته مشتری است.(1)

بیان مسئله:

با افول بازاریابی سنتی و ظهور بازاریابی رابطه مند سازمان ها بر آنند که با بهره گیری از استراتژی های بازار یابی رابطه مند پیوندهای مستحکمی با مشتریان خود ایجاد کند . بازاریابی رابطه مند هنر کسب وکار امروز است. برای حفظ مشتریان موجود مهارت در ایجاد صحیح با مشتری ضروری است اهمیت بازاریابی رابطه مند به عنوان یک نکته اصلی در استراتژیهای کسب وکار طی دهه گذشته پدیدار گشته است که میتوان دلیل ظهور آن را به فاکتورهایی از قبیل مرزهای نامشخص بین بازارها یا صنایع ، تغییر سریع الگوهای مصرف مشتری، کوتاه تر شدن دوره عمرمحصول وآگاه ترشدن مشتری نسبت داد بازاریابی رابطه مند با توانایی اش در وفادار ساختن مشتریان از طریق درک بهتر نیازهای مشتریان و خدمات مطابق با آن نیازها میتواند به سمت کاهش هزینه ها هدایت شود.امروزه افزایش آگاهی همه جانبه مشتریان نسبت به بازار ، دسترسی به اطلاعات باعث گردیده تا مشتریان وفاداری کمتری نسبت به سازمانها نشان دهند(3)بازاریابی امروزه در جستجوی راهها و اطلاعاتی هستند تا از طریق آن مشتریان وفادار برای خود ایجاد کنند چرا که این امر باعث کاهش هزینه های بازایابی و عملیاتی و افزایش سود آوری خواهد شد، اگر سازمانها بتوانند مشتریان از دست رفته خود را 5 در صد کاهش دهند، سود آوری آنها 25 تا85 درصد افزایش پیدا خواهد کرد(کاتلر، 86،1385) در حقیقت وفاداری مصرف کننده باعث حمایت سازمانها میشود و سازمان میتواند کنترل بهتری روی برنامه ها داشته باشند .نکته قابل توجه اینکه وفاداری مشتریان مزایای بسیاری با خود به همراه دارند از جمله این مزایا میتوان به بهبهود سود آوری سازمان، کاهش هزینه های بازاریابی ،افزایش فروش سازمان ، و...اشاره کرد . بنابراین پیشنهاد شده است که سازمانها می توانند با اعمال نفوذ در روابط مشتریان با سازمان ،اطلاعات محرمانه ای در خصوص نیازهای مشتریان به دست آورند ، به همین تناسب به نسبت رقبای خود رضایت بخشی بیشتری ارئه دهند. (3)

در این تحقیق اعتماد ،تعهد ،ارتباطات و کنترل تعارض براساس مدل ارائه شده توسط دویسیس در سال2007 به عنوان ابعاد بازاریابی رابطه مند در نظر گرفته میشود .اعتماد: مشخص کننده ایست که هر طرف رابطه تا چه میزان میتواند  به وعده وعیدهای طرف دیگر حساب کند  . تعهد :قصد ونیت یک طرف رابطه برای ادامه دادن یا حفظ رابطه با طرف دیگر است . ارتباطات :کلیه مراودات رسمی وغیر رسمی که موجب مبادله اطلاعات معنی دار بهنگام بین خریدار وفروشنده میشود و در نهایت کنترل تعارض به عنوان توانایی عرضه کننده در به حداقل رساندن نتایج منفی حاصل از درگیری بالقوه  وبارز تعریف میشود .(6)

محصولات مرتبط
دانلود جزوه درس تجارت الکترونیک

دانلود جزوه درس تجارت الکترونیک

قیمت: 49,000 ريالکد فایل:22924
فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  : 1 تجارت الکترونیکی :تعاریف و مفاهیم اجازه دهید کار را با نقطه نظر 7(پیتر دراکر) در مورد تجارت الکترونیکی شروع کنیم:تاثیر واقعی انقلاب اینترنت این بود که نقطه شروع را مشخص کرد.اما فقط "اطلاعات"  نیست که باعث این تاثیر می شود."هوش مصنوعی" هم نیست. تاثیر کامپیوتر ها و پردازش داده در تصمیم گیری ٬تعیین راهبردها  یا استراتژی هم نیست. بلکه چیزی است که کسی آن را پیش...
دانلود کارآموزی حقوق دستمزد وحسابرسی انبار

دانلود کارآموزی حقوق دستمزد وحسابرسی انبار

قیمت: 59,000 ريالکد فایل:21311
فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  :   مقدمه حسابداری یکی از علومی‌است که همه روزه اکثر افراد با آن سروکار دارند و برخی به صورت تخصصی و برخی به صورت تجربی از آن استفاده می‌کنند. حسابداری این امکان را به ما می‌دهد که میزان سوددهی و هزینه‌ها را به صورت علمی‌و دلخواه تغییر دهیم. اطلاعات مربوط به‌این رشته، مورد استفادة عموم مردم از مدیران صنایع، سرمایه‌گذاران، تجار و اصناف تا...
گزارش کارآموزی در شرکت هواپیمایی

گزارش کارآموزی در شرکت هواپیمایی

قیمت: 49,000 ريالکد فایل:21310
گزارش کارآموزی در شرکت هواپیمایی در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  :   معرفی سازمان شركت فرودگاههای كشور به موجب مصوبه شورایعالی اداری در تاریخ 25/12/1370 و به منظور نیل به اهداف و تكالیف مندرج در قانون توسعه كشور و در راستای رونق بخش حمل و نقل هوایی و تحول ساختاری در زمینه تفكیك تصدی از حاكمیت رسما‌ آغاز به كار نمود . این شركت همانگونه كه از ماده 1 اساسنامه و اصلاحیه آن...
دانلود مقاله بانكداري الكترونيك در ايران

دانلود مقاله بانكداري الكترونيك در ايران

قیمت: 29,000 ريالکد فایل:21273
فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  :  رشد و گسترش روز افزون فناوري ارتباطات، انقلابي را در ابعاد مختلف زندگي انسانها و عملكرد سازمانها ايجاد كرده است. اين فناوري روشهاي كاركرد و نگرش افراد، سازمانها و دولتها را دگرگون ساخته و باعث ايجاد صنايع نوين، مشاغل جديد و خلاقيت در انجام امور شده است. ظهور پديده‌هايي چون كسب و كار الكترونيك، تجارت الكترونيك و بانكداري الكترونيك از نتايج عمده نفوذ و گسترش فناوري...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

حجم:9044KB | بازدید :2610

علم داده کاوی عبارتست از استخراج اطلاعات ,دانش وکشف الگوهای پنهان از پایگاه داده های بسیار...

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

حجم:5698KB | بازدید :2772

در این بخش بر روی مدلهای لاجیت وپروبیت تاکید می شود .از آنجایی که این مدلها بسیار بهم مرتبط اند آنها را به عنوان مدلهی رگرسیون ترتیبی بیان می...

دانلود پاورپوینت مدیریت

دانلود پاورپوینت مدیریت

دانلود پاورپوینت مدیریت

حجم:3094KB | بازدید :433

برنامه ریزی استراتژیک  یک روش منطقی ودر عین حال ساده برای ایجاد یک ساختار تصمیمگیری مناسب درجهت  دستیابی اهداف  سازمانی است امروزه سازمانها ناگزیرند  که به اندیشه های خود درباره تغییر ,تحول ,نوآفرینی ودگرگونی شکل دهند...

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

حجم:3053KB | بازدید :424

قسمتی از متن  تاریخچه این گستره از علم را می توان تقریبا به دو دوره تقسیم نمود: 1- دوره رشد و نوسازی اقتصادی: این مقطع دهه های1940، 1950 و 1960 را شامل می شود. در این دوره، توسعه را عمدتا بر اساس رشد متوسط تولید سرانه تعریف می کردند. در این زمینه امور زیر مورد بررسی قرار...

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

حجم:1308KB | بازدید :2874

قسمتی از متن جستجو براي اطلاعات با ارزش در ميان حجم زيادي از داده ,استخراج اتوماتيک مدل از داده,فرآيند استخراج اطلاعات نهفته در حجم زيادي از داده داده کاوي يکي از مراحل KDD است KDD از تکنيک‌هايي نظير پيش پردازش ،  تميز سازي،  تبديل، داده کاوي و ... براي استخراج...

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

حجم:1005KB | بازدید :256

مفاهیم الگوریتم,  زمینه بیولوژیکی  ,زمینه تاریخی ,نمودار گردشی فرآیند,  مکانیسم GA  ,وهمچنین حل...

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

حجم:32KB | بازدید :2804

قسمتی ازمتن   lData Mining عبارت است از اقتباس يا استخراج دانش از مجموعه ای از داده ها ، به بيان ديگر ، Data Mining فرايندی است که با استفاده از تکنيکهای هوشمند، دانش را از مجموعه ای از داده ها استخراج می کند. l lData Mining از ساخت مدل های تحليلی ، دسته بندی و پيش بينی اطلاعات و...