منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 چغادک

دانلود گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 چغادک

دانلود پاورپوینت  مدیریت خلاق

دانلود پاورپوینت مدیریت خلاق

آموزش كامل نصب يك روتر

آموزش كامل نصب يك روتر

پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

گروه محصول -> حسابداری و اقتصاد

دانلود مقاله کامل در مورد نقش تبلیغات در بازاریابی



قیمت: ۴۵۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 85     کد محصول :2355      حجم فایل:937,6 KB      نوع فایل :rar



 فایل ورد قابل ویرایش

 

 

کلودهاپکینز در خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد:

«درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت.»

وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است.

مهمترین اصل در تبلیغات، تاکید بر منافع مصرف کننده است. وقتی یک آگهی یا نامه تبلیغاتی می نویسد، هشدار جی آبراهام را به یاد داشته باشید:

«این واقعیت را در نظر داشته باشید که مردم به بزرگی شما هیچ اهمیتی نمی دهند. تنها چیزی که برای آنها مهم است نوع سود، مزیت، خدمت، یا بهبود شخصی ویژه ای است که ارایه می دهید. شما چگونه زندگی آنها را بهبود خواهید بخشید؟ شما چگونه زندگی راحت تری برای آنان ارایه خواهید دید؟ آیا آنها را خوش قیافه تر خواهید ساخت؟ آیا آنها را ثروتمندتر خواهید کرد؟ آیا می خواهند بدانند شما از چه طریقی کیفیت، ارزش، لذت، سودآوری را در زندگی آنها بهبود خواهید بخشید. بازاریاب های معدودی واقعاَ به این نکته پی برده اند! مردم اهمیت نمی دهند شما چه می خواهید! تمام کارهایی که در تبلیغات، در بازاریابی، در فروش انجام می دهید باید تنها اطلاع رسانی این نکته باشد که شما به چه طریقی به مشتریان فعلی و آتی خود سود خواهید رساند.

 

دانلود پایان نامه نقش تبلیغات در بازاریابی

 

 

 

 

تکنیهای اجرایی تبلیغ

 

 

گام بعدی در تهیه آگهی تبلیغاتی‏ انتخاب تکنیهای اجرایی تبلیغ است؛ در این مرحله تهیه کننده آگهی تبلیغاتی باید توجه خود را معطوف به چگونگی اجرای تبلیغ کند؛ بعبارت دیگر وی باید بررسی کند که چگونه جاذبه ای را که برای تبلیغ در نظر گرفته شده است به تصویر بکشد و از چه تکنیکی برای به تصویر کشیدن آن استفاده کند. پیام تبلیغاتی یا جاذبه تبلیغاتی به اشکال متعددی می تواند ارایه شود که برخی از مهمترین این تکنیکها در زیر آورده شده است:

 

موزیکال:

در این سبک یک یا چند نفر یا چند شخصیت کارتونی نشان داده می شود که مشغول خواندن آوازی درباره یک کالا هستند. دلیل اصلی استفاده از این شیوه این است که به خاطر سپردن و یادآوری اشعار و ترانه ها ساده است و به راحتی در ذهن حک می شود.

 

ارایه تاییدیه:

در این روش از یک منبع دوستی داشتنی و قابل اعتماد برای تایید کالا استفاده می شود. دراین خصوص هم از افراد شهیر و هم افراد غیرمشهور می توان استفاده کرد. البته بینندگان بیشتر تحت تاثیر افراد مشهور قرار می گیرند.

 

داستان گویی:

در این تکنیک، بخش گفتاری بر روی تبلیغ خوانده می شود و گوینده مشهود نیست.

 

مستندات علمی:

در این شیوه مدارک مستند یا تحقیقاتی ارایه می شود که نشان می دهد مارکهای کالای موضوع آگهی نسبت به یک مارک یا چند مارک تجاری دیگر بهتر است، یا بیشتر مورد پسنده واقع شده است.

 

تبلیغ دوتکه:

در این شیوه دو تبلیغ به هم مرتبط از یک شرکت (معمولاَ هر کدام ۱۵ ثانیه) که یک خط متصل عقیده ای را دنبال می کند طراحی می شود و هنگام پخش از تلویزیون در بین این دو تبلیغ یک تبلیغ کاملاَ جداگانه از محصول دیگر مربوط به شرکت دیگر پخش می گردد که هیچ ربطی به شرکت و محصول ندارد. به عبارت دیگر در این شیوه به پخش تلویزیون گوشزد می شود که نخست ۱۵ ثانیه اول از تبلیغات ما را پخش کند و سپس بعد از آن تبلیغ یک شرکت دیگر را قرار دهد و سپس بعد از آن مجدداَ قسمت دوم تبلیغ شرکت ما پخش شود.

 

شایستگی فنی:

در این شیوه تواناییهای فنی شرکت در تولید کالا ارایه می شود. استفاده از تکنیک «شایستگی فنی» اغلب در مورد لوازم برقی به کار گرفته می شود.

 

نمای نزدیک:

در این شیوه تلویزیون اساساَ رسانه ای برای خلق تصاویر نمای نزدیک است. نمای نزدیک می تواند مورد استفاده شرکتها، رستورانها تولید کننده انواع غذاهای پخته و نیز پیتزا فروشی ها برای نشان دادن غذاهایشان از نزیک جهت ایجاد اشتها در بیننده به کار گرفته شود.

 

رتوسکوپ:

در این تکنیک سکانس های انیمشین و واقعی به شکل جداگانه تهیه شده و سپس دورهم ترکیب می شود. مثلاَ یک پسربچه واقعی ممکن است به نمایش درآید که در حال خوردن صبحانه است و در عین حال یک حیوان به شکل کارتون روی شانه های او در حال بالا و پایین پریدن است و با او صحبت می کند.

 

 

 

مقایسه:

در این شیوه کالاهای شرکت خود با کالاهای شرکت رقبا مقایسه می گردد و با مقایسه یک کالا با کالای دیگر سئوالهای بیننده پاسخ داده می شود.

 

حل مشکل:

در این شیوه جنبه مشکل گشا بودن کالا نمایش داده می شود.

 

فرد سخنگو:

در این تکنیک‏، فردی در جلوی دوربین به نمایش درمی آید و او به طور مستقیم محتوای تبلیغ را برای مخاطب بازگو می کند. فرد ممکن است مستقیماَ کالا را نشان دهد و یا بر روی تصویر در خصوص آن کالا و جنبه ها و مزایای مختلف آن صحبت کند. در این تکنیک باید توجه کرد که فرد سخنگو و ارایه کننده تبلیغ باید فردی دوستی داشتنی باشد و از نظر چهره به گونه ای باشد که اعتماد مخاطب را جلب کند. البته نباید این فرد کالا را تحت الشعاع قرار دهد. زیرا هدف ارایه کالاست نه آن فرد.

 

سبک زندگی:

دراین شیوه مناسبت یک کالا با سبک زندگی نشان داده می شود. برای مثال یک آگهی درباره مواد لبنی همزمان با این که مردانی را در حال ورزش نشان می دهد، نقش مصرف شیر در ایجاد یک زندگی فعال و توام با سلامتی را گوشزد می کند.

 

برشی از زندگی روزمره:

روش برشی از زندگی روزمره یک شیوه دراماتیک قدیمی است که در آن بازیگران داستانی را به نمایش می گذارند و استفاده کننده مارک کالای تبلیغی، قهرمان داستان است. بیشتر تبلیغاتی که با این تکنیک ارایه می شود در ابتدا با یک مشکل شروع می شود که در نهایت مارک کالای شرکت تبلیغی به عنوان راه حل ارایه می شود.

 

انیمیشن (نقاشی متحرک):

یکی دیگر از شیوه های ارایه پیام، استفاده از نقاشی متحرک است که متداولترین شکل آن، ارایه آن در قالب کارتون است که در میان بچه ها مطبوع و خوشایند به نظر آید و در بین همه سنین شهرت یابد.

 

سریال (مجموعه تبلیغ):

در این شیوه مجموعه تبلیغاتی به دنبال هم و در قالب یک مبارزه تبلیغاتی پخش می گردد و در واقع هر تبلیغ داستانی را که در تبلیغ قبل بوده است را دنبال می کند.

 

خیال پردازی:

این سبک درباره کالا یا مصرف آن ، خیال و رویا ایجاد می کند.

 

حالت یا ذهنیت پردازی:

در این روش، از ترکیب چند روش استفاده می شود. هدف اصلی در این روش به وجو آوردن ذهنیت و یا حالت خاصی برای کالایی است که قصد فروش آن را داریم. در واقع در این سبک در اطراف کالا حالت یا ذهنیتی ایجاد می شود نظیر زیبایی، عشق، محبت یا امنیت و آسایش و هیچ گونه سخنی به جز در قالب توصیه درباره کالا به میان نمی آید

 

 فایل ورد قابل ویرایش

 
محصولات مرتبط
دانلود جزوه درس تجارت الکترونیک

دانلود جزوه درس تجارت الکترونیک

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:22924
فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  : 1 تجارت الکترونیکی :تعاریف و مفاهیم اجازه دهید کار را با نقطه نظر 7(پیتر دراکر) در مورد تجارت الکترونیکی شروع کنیم:تاثیر واقعی انقلاب اینترنت این بود که نقطه شروع را مشخص کرد.اما فقط "اطلاعات"  نیست که باعث این تاثیر می شود."هوش مصنوعی" هم نیست. تاثیر کامپیوتر ها و پردازش داده در تصمیم گیری ٬تعیین راهبردها  یا استراتژی هم نیست. بلکه چیزی است که کسی آن را پیش...
دانلود کارآموزی حقوق دستمزد وحسابرسی انبار

دانلود کارآموزی حقوق دستمزد وحسابرسی انبار

قیمت: 59,000 ريال کد فایل:21311
فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  :   مقدمه حسابداری یکی از علومی‌است که همه روزه اکثر افراد با آن سروکار دارند و برخی به صورت تخصصی و برخی به صورت تجربی از آن استفاده می‌کنند. حسابداری این امکان را به ما می‌دهد که میزان سوددهی و هزینه‌ها را به صورت علمی‌و دلخواه تغییر دهیم. اطلاعات مربوط به‌این رشته، مورد استفادة عموم مردم از مدیران صنایع، سرمایه‌گذاران، تجار و اصناف تا...
گزارش کارآموزی در شرکت هواپیمایی

گزارش کارآموزی در شرکت هواپیمایی

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:21310
گزارش کارآموزی در شرکت هواپیمایی در 49 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  :   معرفی سازمان شركت فرودگاههای كشور به موجب مصوبه شورایعالی اداری در تاریخ 25/12/1370 و به منظور نیل به اهداف و تكالیف مندرج در قانون توسعه كشور و در راستای رونق بخش حمل و نقل هوایی و تحول ساختاری در زمینه تفكیك تصدی از حاكمیت رسما‌ آغاز به كار نمود . این شركت همانگونه كه از ماده 1 اساسنامه و اصلاحیه آن...
دانلود  مقاله بانكداري الكترونيك در ايران

دانلود مقاله بانكداري الكترونيك در ايران

قیمت: 29,000 ريال کد فایل:21273
فایل ورد قابل ویرایش   توضیحی مختصر از متن فایل  :  رشد و گسترش روز افزون فناوري ارتباطات، انقلابي را در ابعاد مختلف زندگي انسانها و عملكرد سازمانها ايجاد كرده است. اين فناوري روشهاي كاركرد و نگرش افراد، سازمانها و دولتها را دگرگون ساخته و باعث ايجاد صنايع نوين، مشاغل جديد و خلاقيت در انجام امور شده است. ظهور پديده‌هايي چون كسب و كار الكترونيك، تجارت الكترونيك و بانكداري الكترونيك از نتايج عمده نفوذ و گسترش فناوري...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

حجم:9044KB | بازدید :2610

علم داده کاوی عبارتست از استخراج اطلاعات ,دانش وکشف الگوهای پنهان از پایگاه داده های بسیار...

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

حجم:5698KB | بازدید :2773

در این بخش بر روی مدلهای لاجیت وپروبیت تاکید می شود .از آنجایی که این مدلها بسیار بهم مرتبط اند آنها را به عنوان مدلهی رگرسیون ترتیبی بیان می...

دانلود پاورپوینت مدیریت

دانلود پاورپوینت مدیریت

دانلود پاورپوینت مدیریت

حجم:3094KB | بازدید :433

برنامه ریزی استراتژیک  یک روش منطقی ودر عین حال ساده برای ایجاد یک ساختار تصمیمگیری مناسب درجهت  دستیابی اهداف  سازمانی است امروزه سازمانها ناگزیرند  که به اندیشه های خود درباره تغییر ,تحول ,نوآفرینی ودگرگونی شکل دهند...

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

حجم:3053KB | بازدید :424

قسمتی از متن  تاریخچه این گستره از علم را می توان تقریبا به دو دوره تقسیم نمود: 1- دوره رشد و نوسازی اقتصادی: این مقطع دهه های1940، 1950 و 1960 را شامل می شود. در این دوره، توسعه را عمدتا بر اساس رشد متوسط تولید سرانه تعریف می کردند. در این زمینه امور زیر مورد بررسی قرار...

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

حجم:1308KB | بازدید :2874

قسمتی از متن جستجو براي اطلاعات با ارزش در ميان حجم زيادي از داده ,استخراج اتوماتيک مدل از داده,فرآيند استخراج اطلاعات نهفته در حجم زيادي از داده داده کاوي يکي از مراحل KDD است KDD از تکنيک‌هايي نظير پيش پردازش ،  تميز سازي،  تبديل، داده کاوي و ... براي استخراج...

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

حجم:1065KB | بازدید :3068

...

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

حجم:1005KB | بازدید :256

مفاهیم الگوریتم,  زمینه بیولوژیکی  ,زمینه تاریخی ,نمودار گردشی فرآیند,  مکانیسم GA  ,وهمچنین حل...

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

حجم:32KB | بازدید :2804

قسمتی ازمتن   lData Mining عبارت است از اقتباس يا استخراج دانش از مجموعه ای از داده ها ، به بيان ديگر ، Data Mining فرايندی است که با استفاده از تکنيکهای هوشمند، دانش را از مجموعه ای از داده ها استخراج می کند. l lData Mining از ساخت مدل های تحليلی ، دسته بندی و پيش بينی اطلاعات و...