منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 چغادک

دانلود گزارش کارآموزی ایستگاه KV400 چغادک

دانلود پاورپوینت  مدیریت خلاق

دانلود پاورپوینت مدیریت خلاق

آموزش كامل نصب يك روتر

آموزش كامل نصب يك روتر

پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

پاورپوینت مديريت تعارض وتصميم گيري خلاق

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

گروه محصول -> روانشناسی،علوم تربیتی، مشاوره

دانلود مقاله بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها



قیمت: ۵۰۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 75     کد محصول :2281      حجم فایل:75,64 KB      نوع فایل :rar



 

فایل ورد قابل ویرایش

 

چکیدة مقاله:

با شکل گیری بازیهای المپیک نوین فرصت های مناسبی برای پرداختن به ورزش های مدرن برای بانوان ایجاد شد. توسعه و گسترش سازمانهای ورزشی بین المللی ضرورت ایجاد جاذبه و فرصت برای پرداختن بانوان را امری ملموس و ضروری ساخت. منشور بین المللی المپیک تأکید ویژه به ایجاد فرصت های مناسب ورزشی برای خانمها و آقایان دارد.

ورزش می تواند وسیله ای مؤثر برای قدرت بخشیدن به دختران و زنانی باشد که به دلیل جنسیتشان در فرهنگهای مختلف از مشارکت و لذت بردن از ثمرات جسمانی، روانی و اجتماعی ناشی از ورزش محروم شده اند. بی شک برای توسعه و گسترش ورزش بانوان نیاز به منابع مالی می باشد.

یکی از مهمترین مهارتهای مدیران ورزشی شناسایی منابعی است که به حل مشکلات ورزش کمک می کند. این منابع شامل منابع انسانی و منابع مالی، منابع لوازم کار،‌ منابع تسهیلاتی می باشد. هر سازمان ورزشـی برای پیشبرد برنامه ها و پروژه های خودنیاز به حمایت مالی دارد؛ بخش مهم این منابع از محل منابع دولتی تأمین می گردد. درآمدهای دیگری نیز از سوی سازمان های بین المللی و درآمدهای بازاریابی،‌ حق عضویت ها، اعانات، قابل حصول است. در این مقاله به طور خلاصه مباحث اصلی تأثیرگذار بر بازاریابی را مورد بحث قرارمی دهیم.

بازاریاب‌ها برنامه‌هایی را در عرصه ورزش طراحی می‌کنند که بتوانند در مخاطبانشان اثر بگذارند و تعامل دو جانبه را برقرار کنند. از دیدگاه اجتماعی، بازاریابی ابزاری است که به وسیله افراد و گروه‌ها و از طریق تولید، عرضه و مبادله محصولات و خدمات ارزشمند می‌توان به آن چه که مورد نظر است دست پیدا کرد. باید برای ارایه تصویری دقیق و مطلوب در اذهان اقداماتی که واکنش مطلوبی را از طرف مخاطبان دارد، مورد هدف قرار داد.

در بازاریابی ورزشی هم برخی صاحب نظران برای دستیابی به هدف‌ها مواردی مثل محصول، مکان، قیمت، ترویج و تبلیغات را مطرح می‌کنند که باید مورد توجه قرار بگیرند. کسانی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند باید سیستم‌های ارتباطی هدف بخش را حتما مورد توجه قرار دهند تا مدیریت بازاریابی برای دستیابی به هدف بهترین راه حل را مورد استفاده قرار دهند. نبود مدیریت علمی، یکی از ضعف‌های بازاریابی در ایران است. بخش بازاریابی ضعیف که علت آن نبود مدیریت علمی و نداشتن تعامل جهانی و منطقه‌ای است. اسپانسرها با دریافت برنامه مدون و تقویم منظم ورزشی از سوی فدراسیون‌ها می‌توانند اقدامات خود را گسترش دهند. کار علمی و دید علمی مساله بسیار مهمی است که در دنیای امروز ورزش باید به آن توجه کرد.

نتیجه گیری:‌ در این مقاله به بررسی و تحلیل راهکارهای موفقیت در بازاریابی و درآمدزایی در ورزش پرداخته شده است. با تصویر شفافی از برنامه ریزی درآمدزایی آشنا می شوید. در مورد روش های منتخب خود برای ادامه کار، گزینش بهتری انجام خواهیدداد.

 

واژه های کلیدی: بازاریابی، زنان ورزشکار، درآمدزایی،منابع مالی

دانلود مقاله بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها

    موانع توسعه بخش خصوصي و مشاركت عمومي در ورزش

    متأسفانه نتايج يك تحقيق در فرآيند خصوصي سازي در كشور، نشان داده است كه اشكالات بسياري در اين مسير وجود دارد. دكتر عبدالمحمد مهدوي عضو هيأت علمي دانشگاه مديريت دانشگاه تهران در اين خصوص در يك مقاله تحقيقي آورده است: «ناتواني در شناسايي و تعيين اماكن قابل واگذاري، عدم انتخاب مشاور مالي مناسب، عدم پي گيري مناسب در مورد مسائل فني و قانوني، ناكافي بودن قوانين و مقررات لازم، عدم ارزش گذاري صحيح اموال و عدم انجام و يا نامناسب بودن فرآيند مزايده از مهم ترين موانع خصوصي سازي و مشاركت در بخش ورزش كشور است» .
    به هر حال، براي توسعه بخش خصوصي و مشاركت عمومي در ورزش كشور پيشنهاد مي شود كه فرآيند خصوصي سازي در ورزش به طور صحيح اعمال شود و كميته اي متشكل از افراد صاحب نظر و شايسته، وظيفه سياستگذاري و اجراي برنامه خصوصي سازي در ورزش كشور را عهده دار شوند.
    هر نوع بي توجهي به اين مباحث، در نهايت به توسعه ورزش كشور در داخل و نيز در سال هاي پيش رو در جايگاه بين المللي، آسيب خواهد رساند و نتايج آن جز به محدوديت هاي مالي شديد در بدنه ورزش از يك سو و ضررهاي جبران ناپذير اقتصادي در مبادلات و مناسبات جهاني از ديگر سو نخواهد بود.
    نتايج يك تحقيق علمي در خصوص گردشگري ورزش در كشور
    ۵۲ مدير، سرپرست و مربي ورزش و ۲۴ مدير گردشگري به عنوان نمونه آماري انتخاب شدند تا در يك پژوهش علمي مشخص شود عوامل بازدارنده گردشگران براي سفر به ايران و بازديد از رويدادهاي ورزش بين المللي برگزار شده در كشور را تعيين كنند.
    اين پژوهش حاصل كار گروهي اقشار هنرور دانشجوي دكتراي مديريت ورزشي دانشگاه تربيت مدرس، دكتر بتول مشرف جوادي استاديار دانشگاه خوارزمي و دكتر فرزاد غفوري استاديار دانشگاه علامه طباطبايي است. پرسشنامه علمي اين پژوهش شامل ۵۲ پرسش از نوع مقياس پنج مرتبه اي ليكرت است.
    ۸ مورد از پرسش ها مربوط به خرده مقياس عوامل بازدارنده بود كه بر اساس مطالعات انجام شده در ساير كشورها تهيه شده بود.
    بنابر نتايج اين پژوهش، از ديدگاه مديران و دست اندركاران ورزشي و مديران گردشگري، كافي نبودن زمان براي برنامه ريزي سفر، نوع شغل و ميزان اوقات فراغت، داشتن فرزند كوچك و يا جوان در خانواده و پراسترس بودن رويداد ورزشي از با اهميت ترين عوامل خرده مقياس بازدارنده گردشگران ورزشي به كشور است.
    بنابر تحليل تحليلگران آماري اين پژوهش، سه عامل اول يادشده اثري بازدارنده داشته اند، اما عامل پراسترس بودن رويداد ورزشي نه تنها يك عامل بازدارنده به حساب نيامده، بلكه به عنوان يك سوق دهنده نسبتاً قوي گردشگران براي حضور در رويدادهاي ورزش بين المللي كشور محسوب مي شود.
    ساير عوامل بازدارنده به ترتيب اهميت عبارت است از: محدوديت بيشتر زنان گردشگر جهت سفر و بازديد از رويداد ورزشي در كشور، تعصب مذهبي و ترديد در مورد مطلوب بودن اوقات فراغت و بدي آب و هوا و نيز عدم دسترسي به بليت.

 

فایل ورد قابل ویرایش

 

 

محصولات مرتبط
جزوه اندازه گیری

جزوه اندازه گیری

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:23390
جزوه اندازه گیری اندازه‌گیری این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. دانلود جزوه اندازه گیری الکتریکی   اندازه گيری چيست اندازه گيری عبارتست از تعيين يک کميت و يا مقدار فيزيکی توسط يک عدد و بر حسب يک واحد.  بنابراين برای اندازه گيری نياز به واحد هائی داريم ( مانند  ولت ،  متر ، کيلوگرم ، ثانيه و ....).  البته واضح است که برای برای اندازه گيری هر کميت تکنيکها و يا روشهای منحصر به آن وجود دارند (...
معجزات قرآن

معجزات قرآن

قیمت: 10,000 ريال کد فایل:23384
کتاب معجزات علمی...
پاورپوینت روانشناسی شخصیت  مدیران و کارکنان

پاورپوینت روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان

قیمت: 49,000 ريال کد فایل:23371
پاورپوینت روانشناسی شخصیت  مدیران و کارکنان رروانشناسی شخصیت  مدیران و کارکنان این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. دانلود پاور پوینت روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)  قسمتی از متن پاورپوینت :   تعداد اسلاید : 42 صفحه 1 روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان 2 اهداف کارگاه آموزشی 1- اهمیت روانشناسی شخصیت مدیران و کارکنان در سازمان را بدانیم .  2- انواع...
دانلود طرح توجیهی آموزشـگاه علمي آزاد

دانلود طرح توجیهی آموزشـگاه علمي آزاد

قیمت: 25,000 ريال کد فایل:23314
فایل ورد قابل ویرایش رشد سریع جمعیت در دهه های ۱۳۵۰ و ۶۰ موجب تغییر در ساختار جمعیتی کشور گشته است به گونه ای که جمعیت ایران تبدیل به جوان ترین جمعیت در میان ملل جهان شده است. در عین حال این موضوع موجب بروز برخی مشکلات در ساختار اجتماعی مانند رشد بی‌رویه متقاضیان کار از سویی و جذب سهم عمده‌ای از بودجه کشور به امور جاری نظیر تامین بهداشت و آموزش همگانی از دیگر سو شده است که این انر نیز به نوبه خود سبب افت در روند رو به رشد زیر ساخت های...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

مجموعه فایل پاورپوینت داده کاوی

حجم:9044KB | بازدید :2610

علم داده کاوی عبارتست از استخراج اطلاعات ,دانش وکشف الگوهای پنهان از پایگاه داده های بسیار...

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

پاورپوینت مدل لوجیت وپروبیت

حجم:5698KB | بازدید :2773

در این بخش بر روی مدلهای لاجیت وپروبیت تاکید می شود .از آنجایی که این مدلها بسیار بهم مرتبط اند آنها را به عنوان مدلهی رگرسیون ترتیبی بیان می...

دانلود پاورپوینت مدیریت

دانلود پاورپوینت مدیریت

دانلود پاورپوینت مدیریت

حجم:3094KB | بازدید :433

برنامه ریزی استراتژیک  یک روش منطقی ودر عین حال ساده برای ایجاد یک ساختار تصمیمگیری مناسب درجهت  دستیابی اهداف  سازمانی است امروزه سازمانها ناگزیرند  که به اندیشه های خود درباره تغییر ,تحول ,نوآفرینی ودگرگونی شکل دهند...

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

پاور پوینت سیاست وتوسعه کشاورزی

حجم:3053KB | بازدید :424

قسمتی از متن  تاریخچه این گستره از علم را می توان تقریبا به دو دوره تقسیم نمود: 1- دوره رشد و نوسازی اقتصادی: این مقطع دهه های1940، 1950 و 1960 را شامل می شود. در این دوره، توسعه را عمدتا بر اساس رشد متوسط تولید سرانه تعریف می کردند. در این زمینه امور زیر مورد بررسی قرار...

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

دانلود پاورپوینت داده یابی

حجم:1308KB | بازدید :2874

قسمتی از متن جستجو براي اطلاعات با ارزش در ميان حجم زيادي از داده ,استخراج اتوماتيک مدل از داده,فرآيند استخراج اطلاعات نهفته در حجم زيادي از داده داده کاوي يکي از مراحل KDD است KDD از تکنيک‌هايي نظير پيش پردازش ،  تميز سازي،  تبديل، داده کاوي و ... براي استخراج...

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

شبکه عصبی مصنوعی

حجم:1065KB | بازدید :3068

...

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

دانلود پاورپوینت الگوریتم ژنتیک

حجم:1005KB | بازدید :256

مفاهیم الگوریتم,  زمینه بیولوژیکی  ,زمینه تاریخی ,نمودار گردشی فرآیند,  مکانیسم GA  ,وهمچنین حل...

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

دانلود پاورپوینت داده کاوی

حجم:32KB | بازدید :2804

قسمتی ازمتن   lData Mining عبارت است از اقتباس يا استخراج دانش از مجموعه ای از داده ها ، به بيان ديگر ، Data Mining فرايندی است که با استفاده از تکنيکهای هوشمند، دانش را از مجموعه ای از داده ها استخراج می کند. l lData Mining از ساخت مدل های تحليلی ، دسته بندی و پيش بينی اطلاعات و...